Groot Pijnacker-Nootdorps Dictee

Vr 19 April 2024 19:00

Pijnacker, maart 2024

Op vrijdagavond 19 april 2024 vindt de tweede editie plaats van het Groot Pijnacker-Nootdorps Dictee. Onze dicteeschrijver is wederom Ron Brand, conservator bij het Maritiem Museum Rotterdam. Het dictee wordt voorgelezen door Peter Hennevanger.

Deelnemers schrijven zich individueel in. Er zijn prachtige prijzen te winnen, waaronder een E-reader en er is een loterij.

Ervaren schrijvers en dicteetijgers doen mee buiten mededinging, maar gaan – als zij als winnaar uit de bus zouden komen - natuurlijk niet met lege handen naar huis!

Het goede doel voor dit dictee is het bevorderen van geletterdheid in Pijnacker-Nootdorp, in samenwerking met de Stichting Lezen & Schrijven en bibliotheek Oostland.

De inschrijving is geopend, aanmelden gaat via https://rotary-club-pijnacker-nootdorp.kentaa.nl/.

Kunt u niet meedoen aan het Dictee, maar wilt u toch graag bijdragen aan het bevorderen va geletterdheid in Pijnacker-Nootdorp, dan is een bijdrage welkom op rekening NL87 RABO 0354 4011 81 van St. CS Rotary Club Pijnacker-Nootdorp onder vermelding van GP-ND 2024.

Graag tot ziens op 19 april!

Rotary Club Pijnacker-Nootdorp

Locatie:

CulturA & Zo

Dorpsstraat 7, 2631 CR Nootdorp

Zaal open: 19:00 uur

Start programma: 19:30 uur

INSCHRIJVEN

Individuele deelname en bijdrage

Uw inschrijfgeld bedraagt € 20,-. Voor inschrijven gaat u naar https://rotary-club-pijnacker-nootdorp.kentaa.nl/.

Een deel van uw inschrijfgeld gaat naar materiaal ter bevordering van geletterdheid, het door Rotary gekozen mooie doel. Maar er is veel meer mogelijk: u kunt zich als deelnemer laten sponsoren! Voor de deelnemer met de hoogste sponsorbijdrage stelt de Rotary een mooie prijs ter beschikking.

Wellicht zoekt u sponsors …

Sponsors vragen is niet zo moeilijk … u zou het volgende kunnen vertellen:

Op vrijdag 19 april 2024 organiseert Rotary Club Pijnacker-Nootdorp bij CulturA&Zo in Nootdorp het Groot Pijnacker-Nootdorps Dictee. De opbrengst van dit Groot Dictee is bestemd voor het bevorderen van geletterdheid in onze gemeente (toch al gauw ruim 5000 mensen van tussen de 16 en 67 jaar).

Uw bedrijf ook als sponsor?

Als bedrijf kunt u sponsoren voor een zelf gekozen bedrag. Voor sponsoring vanaf € 100,- neemt u alstublieft contact met ons op via communicatie@rotary-pn.nl

Download flyer