Rotary Rally 2019

De Rotaryclub Pijnacker-Nootdorp organiseert ook dit jaar weer een toerrit voor klassieke auto's. Op zaterdag 11 mei 2019 is er een prachtige route uitgezet die de deelnemer leidt naar talloze mooie plekjes. Er wordt gereden in drie categorieën: oldtimers van vóór 1988, cabrio's en exoten. De ontvangst is om 9.30 uur bij Ommekantje, Ackershof 88 (aan het Emmapark) in Pijnacker. Het startsein wordt gegeven om 10.30 uur vanaf het Raadhuisplein. Onderweg wordt aan de deelnemers een heerlijke lunch geserveerd. De finish met een barbecue vindt plaats bij restaurant De Soete Suikerbol aan de Ade 23 in Pijnacker.

De kosten voor deelname bedragen €165,- per equipe van twee personen (iedere extra deelnemer betaalt €35,-). Dit is inclusief drankjes, lunch en de barbecue ter afsluiting. De opbrengst van de toerrit is bestemd voor het Rotary Community Café dat de Rotary Club Pijnacker-Nootdorp een aantal keren organiseert voor eenzame ouderen en jongeren.

Voor aanmelden en meer informatie: events@rotary-pn.nl