Rotary tourrit 2020 voor Vakantiemaatjes op 22 augustus

De traditie wordt voortgezet: die van de Rotary tourrit. Een tourrit voor klassiekers en cabrio’s. Ook dit jaar gaan wij u weer een mooie rit voorschotelen over smalle maar o zo mooie wegen die ons drukke West-Nederland nog steeds rijk is, je moet ze alleen weten te vinden. Het is een gebied vol met lage polders en kronkelende weggetjes en dat zijn juist de wegen waar wij voor onze tourritten zo dol op zijn. Mooie vergezichten, prachtige molens en authentieke boerenbedrijven: Nederlandser konden we het niet maken.

Natuurlijk rijden we vandaag niet alleen voor onszelf een mooie route, maar ook voor een heel goed doel: een flinke bijdrage aan het Vakantiemaatjes-project van Jong Perspectief

Er wordt gereden in 3 categorieën:
- Oldtimers van voor 1988
- Cabrio's
- Exoten

Kosten deelname: €165,- per equipe van 2 personen. (extra deelnemer €50,-) Dit is Incl. drankjes, lunch en BBQ ter afsluiting.
Ontvangst: 9:30 bij 't Ommekantje - Ackershof Pijnacker (Parkeren op het Raadhuisplein)
Startsein: 10:30 uur vanaf het Raadhuisplein in Pijnacker

Aanmelden kan via: events@rotary-pn.nl