Kom kennismaken met Rotary Club Pijnacker-Nootdorp!

Rotary Club Pijnacker-Nootdorp nodigt iedereen tijdens de landelijke Week van de Open Clubbijeenkomsten uit voor een kennismakingsbijeenkomst op maandag 4 april. Met deze open clubbijeenkomst willen we mensen op een laagdrempelige manier kennis laten maken met Rotary.

De doelstelling van Rotary komt kernachtig tot uitdrukking in haar lijfspreuk ‘Service above Self’. Bij Rotary doen we dat actief en maken we dat samen zichtbaar. Wij zijn People of Action. Dat wil zeggen iets van jezelf geven, dienstbaar zijn. Wij zetten ons in voor goede doelen in Pijnacker-Nootdorp, Nederland, maar ook internationaal.

Rotary is een internationale organisatie. In bijna alle landen ter wereld vind je Rotaryclubs. Samen met andere clubs realiseren Rotarians internationale projecten om de grootste uitdagingen van onze tijd aan te pakken.

We wisselen onze professionele kennis uit, vertellen over ons vak en luisteren naar interessante en veelzijdige presentaties tijdens onze clubbijeenkomsten. Op het persoonlijke vlak zijn we een waardevol klankbord voor elkaar. Lid zijn van Rotary verrijkt je leven: je helpt actief mee om het verschil te maken en je sluit vriendschappen voor het leven.

Open clubbijeenkomst

Je bent van harte welkom op onze open clubbijeenkomst. De ontvangst is om 18.15 uur in restaurant Tout Le Monde, Noordweg 19 in Pijnacker. We laten je graag kennismaken met Rotary en hebben daarnaast ook een interessante spreker gevonden: Jan Boelen, algemeen directeur COVRA N.V. (Centrale Organisatie Voor Radioactief Afval).

Het programma is als volgt:

18.15              Inloop

18.45              Diner

19.15              Korte introductie over Rotary

19.30              Presentatie Kernenergie in de energietransitie: wat doen we met het afval?”

De avond wordt rond 20.30 uur afgesloten.

Iedereen die kennis wil nemen van Rotary is dus van harte welkom. Meld je s.v.p. vooraf (uiterlijk op 1 april) aan bij het secretariaat van de Rotary Club Pijnacker-Nootdorp: events@rotary-pn.nl. De kosten voor deelname aan deze open avond, inclusief diner en een welkomst drankje, zijn € 10,-. Na aanmelding via de mail ontvang je een betaalverzoek.