Lezing Andreas Wismeijer

Psssst! Geheim..... de psychologie van wat we niet vertellen

Wat gebeurt er als je verliefd bent op je buurvrouw, faalangst hebt, te veel drinkt, verborgen homoseksuele contacten onderhoudt, een verrassingsreisje plant voor je partner. Iedereen heeft geheimen. grote of kleine, schokkende of alledaagse.
Wat weten we eigenlijk over geheimen? Waarom hebben we ze en voor wie? Hoe houd je iets jarenlang geheim? En klopt het dat geheimen altijd slecht voor je zijn?

Rotary Club Pijnacker-Nootdorp organiseert maandag 5 september a.s. een lezing over geheimen. Al deze vragen zullen geen geheimen meer hebben na de lezing van Dr. Andreas Wismeijer.
Andreas Wismeijer is een veelgevraagd spreker en verschijnt met grote regelmaat in de media om actuele onderwerpen psychologisch te duiden. Ook geeft hij voor het bedrijfsleven veel cursussen en trainingen op het gebied van psychologie. www.andreaswismeijer.nl

Deze bijzondere bijeenkomst vindt plaats in restaurant Tout le Monde, Noordweg 19 te Pijnacker. De inloop is vanaf 19.30 uur en de lezing begint om 20.00 uur.

Iedereen die geïnteresseerd is in het onderwerp is van harte welkom. Het bijwonen van de lezing is gratis en biedt ook een leuke kennismaking met de Rotary Club Pijnacker-Nootdorp.

Meldt u zich s.v.p. vooraf aan bij het secretariaat van de Rotary Club Pijnacker-Nootdorp: events@rotary-pn.nl.