Bestuurswisseling 2022 - 2023

Maandag 27 juni 2022 is het nieuwe bestuur Rotary clubjaar 2022-2023 aangetreden. Thema voor dit jaar is "Nieuwe Energie."

Maak kennis met het gewijzigde bestuur van Rotary Club Pijnacker-Nootdorp. V.l.n.r. Secretaris Cees Zuiderwijk, Club coördinator Mirjam de Goeij, Voorzitter Cor Duijvestijn, Penningmeester Johan Schouten, Inkomend voorzitter Ferdi Hakvoort.

Op een ontspannen manier werd de avond begonnen met de afscheidsrede van Anneke, voorzitter 2021-2022. Heerlijk gegeten bij De Notelaer, de catering werd uitmuntend verzorgd door Tout le Monde. Na de maaltijd werd het officiële moment van het overdragen van de ambtsketen en hield Cor zijn openingsspeech. Al met al kunnen we op een mooie avond terugblikken.