Fellowship Rotarians 17-09-2022

Zaterdag 17 september 2022 is een groot aantal Rotarians op stap geweest in het kader van fellowship, georganiseerd door de avenue International Service. verschillende keren uitgesteld vanwege 2 jaar pandemie, maar afgelopen zaterdag is het gelukt. Opgestapt in Delft op een Westlander, mooie vaartocht gemaakt van Delft naar Schiedam, over aloude VoC wateren. In Schiedam aangekomen werd er onder begeleiding van een tweetal gidsen kennisgemaakt met de stad Schiedam. Mooie oude panden, bruggetjes, molens met een verhaal. Na de lunch stond een bezoek aan het Jenevermuseum op het programma. Verschillende wetenswaardigheden wijzer gingen we aan het einde van de middag met de trein terug naar Delft. In het oude gerenoveerde en gemoderniseerde stationsgebouw de dag afgesloten met een heerlijk diner.